teamviewer

تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

برای دانلود کلیک کنید

download TeamViewer


برچسب ها: teamviewer

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

سرویس فیلم 4K سونی با پلی استیشن 4 کار می‌کند اما حجم هر فیلم بیش از 100 گیگابایت است

تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

سرویس فیلم 4K سونی با پلی استیشن 4 کار می‌کند اما حجم هر فیلم بیش از 100 گیگابایت است

سرویس فیلم 4K سونی با پلی استیشن 4 کار می‌کند اما حجم هر فیلم بیش از 100 گیگابایت است
 

سونی هنوز جزئیات کامل مربوط به سرویس دانلود فیلم‌های 4K خود را فاش نکرده است، سرویسی که در راستای ترویج محتوای 4K و ترقیب کاربران نسبت به خرید تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی صورت گرفته است. حال به نظر می‌رسد که پلی استیشن 4 نیز قادر به استفاده از این سرویس سونی است اما برای استفاده از آن نیاز به اینترنتی خواهیم داشت که حداقل در کشور ما به رویا شبیه است!

مدیر ارشد سونی در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب سایت ورج داشته در رابطه با سرویس ارائه محتوای 4K این شرکت گفت: «من شک ندارم که ناامید نخواهید شد.» او همچنین پشتیبانی پلی استیشن 4 از این سرویس را تایید نموده است. پیش از این سونی در کنفرانس معرفی نسل جدید کنسول بازی خود به پشتیبانی از محتوای 4K در PS4 اشاره کرده بود. البته این پشتیبانی مربوط به بازی‌ها در زولوشن 4K نیست و تنها به عکس و فیلم 4K محدود می‌شود.

همانطور که پیش‌تر خواندید سونی قصد دارد سرویس آنلاین ارائه محتوای 4K را در تابستان 2013 راه اندازی کند. از طریق این سرویس کاربران قادر خواهند بود فیلم‌های سینمایی را با رزولوشن 4K بصورت مستقیم دانلود و در تلویزیون اولترا اچ‌دی خود تماشا کنند. مالینکس از سونی به ورج گفته که برای استفاده از این سرویس نیاز به دانلود بیش از 100 گیگابایت برای هر فیلم خواهید داشت. به این ترتیب ما که در ایران زندگی می‌کنیم شاید هیچ وقت نتوانیم این سرویس را امتحان کنیم. البته خوشبختانه مالینکس در ادامه صحبت‌های خود به مشکل حجم بالای فایل‌های ویدیویی 4K اشاره نموده و گفته است که شرکت‌اش در تلاش است تا فشرده سازی محتوا در این رزولوشن را بالاتر ببرد تا حجم فایل‌های نهایی کاهش یافته و پهنای باند کمتری برای دانلود آن‌ها مصرف شود.

البته تنها راه دریافت محتوای 4K دانلود آن‌ها نیست و قرار است فیلم‌های ارائه شده در این رزولوشن بر روی دیسک‌های بلو-ری کپی و وارد بازار شوند.

 

 


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

آیفون با صفحه نمایش 4.5 اینچ، بدنه پلی کربنات و قیمت 330 دلار در سال 2014 عرضه می‌شود

تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

آیفون با صفحه نمایش 4.5 اینچ، بدنه پلی کربنات و قیمت 330 دلار در سال 2014 عرضه می‌شود

آیفون
آیفون
 

تغییرات در بازار تبلت و عرضه محصولات موفقی همچون نکسوس 7 باعث شد تا اپل بالاخره سنت شکنی کرده و آپید با صفحه نمایش کوچک‌تر را با نام iPad Mini در اواخر 2012 عرضه کند. حال یک بلاگ ژاپنی گزارش نموده که اپل این بار قصد دارد آیفون ارزان‌تر با بدنه غیرفلزی و قیمت 330 دلار را روانه بازار کند. این آیفون مجهز به صفحه نمایش بزر‌گ‌تر می‌باشد و اپل برای عرضه آن در سال 2014 خود را آماده می‌کند.

Macotakara گزارش کرده که اپل در آیفون ارزان خود از جنس پلاستیک فشرده استفاده نخواهد کرد و درعوض از بدنه پلی کربنات همچون سری لومیای نوکیا بهره خواهد برد، بدنه‌ای براق و شفاف که احتمالا در رنگ‌های متنوع طراحی و تولید خواهد شد. عدم استفاده از بدنه فلزی و مشخصات سخت افزاری متوسط باعث می‌شوند تا قیمت این آیفون به 330 دلار کاهش یابد. اگر اپل بتواند یک آیفون با کیفیت را با این قیمت وارد بازار کند، کار رقبای اندرویدی میانه بازار، دشوار خواهد شد.

این وب لاگ ژاپنی پیش از این نیز شایعات بسیاری را در رابطه با محصولات اپل منتشر نموده بود که اکثر آن‌ها به حقیقت پیوستند. زمانی که شایعات مربوط به آیپد مینی قوت گرفتند، کسی باور نمی کرد اپل بر خلاف ادعای استیو جابز مبنی بر عدم مناسب بودن تبلت‌های 7 اینچی وارد این بخش از بازار شود.

ماکوتاکارا در ادامه گزارش خود به صفحه نمایش 4.5 اینچ برای آیفون ارزان قیمت نیز اشاره نموده که نسبت به آیفون 5 حدود 0.5 اینچ بزرگ‌تر شده است.

البته بدون شک اپل علاوه بر آیفون ارزان قیمت یک آیفون رده بالا با بدنه آلومینیومی و شکل و شمایل باریک نیز عرضه خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که تلفن با بدنه پلی کربنات ضخیم‌تر از آیفون آلومینیومی خواهد بود.

پلی کربنات ارزان‌تر از آلومینیوم است اما از نظر شکل شمایل ظاهری، درخشش بیشتری به تلفن ‌می‌بخشد. اگر نگاهی به تلفن لومیا 920 نوکیا بیندازید متوجه این موضوع خواهید شد.

در انتهای گزارش ماکوتاکارا آمده است که تلفن جانشین آیفون 5 با نام آیفون 5s مجهز به فلش دوگانه LED خواهد شد تا سطح کیفی عکاسی در محیط‌های کم‌نور را ارتقاء بخشد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

40 اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید : قسمت سوم

تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

40 اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید : قسمت سوم

 
Android Logo
Android Logo
 

تلفن‌ هوشمند بدون اپلیکیشن، جذابیت چندانی ندارد. پر کردن تلفن‌ هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما یافتن اپلیکیشن‌های با کیفیت، می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم. در ادامه با ماهمراه باشید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

تأیید رأی 365 میلیون‌دلاری هیئت منصفه دادگاه تجدیدنظر شرکت VernetX، علیه اپل

تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

تأیید رأی 365 میلیون‌دلاری هیئت منصفه دادگاه تجدیدنظر شرکت VernetX، علیه اپل


Apple
Apple
 

اپل همچنان پای ثابت دادگاه‌ها است. دادگاه‌هایی که واقعا کسل‌کننده و تکراری شده‌اند. اما این بار اپل شاکی دادگاه نیست. روز سه‌شنبه، در پرونده شرکت VirnetX، دادخواست این شرکت علیه اپل به قاضی تجدیدنظر پرونده تقدیم شد تا اعتراض اپل به درخواست تجدیدنظر حکم نهایی مورد بررسی قرار بگیرید. به نظر می‌رسد این بار اوضاع آنچنان به نفع اپل نبوده است.

بر اساس تأیید شرکت VernetX تاکنون، موارد زیر در دادگاه شکایت این شرکت، علیه اپل نهایی شده است:

۱- بر اساس رأی هیئت منصفه، اپل به اتهام نقض یکی از پتنت‌های ثبت شده در ایالات متحده، در مورد توضیح یک روش شفاف ایجاد شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN) بین کلاینت و رایانه هدف به پرداخت ۳۶۵ میلیون دلار غرامت به شرکت VernetX محکوم شده است.

۲- بر اساس همین رأی، درخواست تجدیدنظر مجدد شرکت اپل، توسط قاضی دادگاه رد شده است.

۳- تا حل‌وفصل کامل مسأله نقض قانون ثبت اختراع اشاره شده در این دادگاه و اعلام صلح بین دو طرف، اپل ملزم به پرداخت روزانه۳۰۰ هزار غرامت به شرکت VernetX است.

۴- دادگاه به دو طرف دادخواست، ۴۵ روز فرصت داده که به صورت توافقی به اختلافات ایجاد شده پایان دهند در غیر این صورت با پایان مهلت تعیین شده بر اساس قانون با آن‌ها رفتار خواهد شد.

این دادگاه در بخش شرقی ایالت تگزاس برگزار شده و نتیجه آن شرکت VernetX را بسیار خشنود کرده بود. شرکت VernetX هنوز به عنوان برنده دادگاه تعیین نشده است. در واقع قاضی دادگاه بیشتر برای رسیدن به یک توافق نهایی و مسالمت آمیز بین دو شرکت و بیرون از دادگاه تلاش می‌کرد. کاری که آنچنان در دادگاه‌هایی از این دست متداول نیست و شانس برگزاری درخواست تجدیدنظر را کاهش می‌دهد.

بهتر است اپل خود را برای توافق یا پرداخت غرامت به VernetX آماده کند. البته شرکت vernetX این روزها حسابی مشغول دادگاه‌ها است و از الان خود را برای برگزاری دادگاه علیه شرکت سیسکو آماده می‌کند.

 

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

مدیر ارشد گوگل: یک دیوار بین نکسوس و موتورولا وجود دارد

تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

مدیر ارشد گوگل: یک دیوار بین نکسوس و موتورولا وجود دارد

 
مدیر ارشد گوگل: یک دیوار بین نکسوس و موتورولا وجود دارد
 

پس از اقدام بحث برانگیز گوگل در خریداری موتورولا، شرکای تولیدکننده سخت‌افزاری این غول جستجوگر اینترنتی، پشت چشم نازک کرده و مراتب نگرانی خود را به صورت پنهانی و آشکار از یکی شدن این و کمپانی اعلام کردند. حالا، گوگل برای حفظ اعتماد شرکای مهم تجاریش اعلام کرده که سیاستی برای نزدیکی بیش از پیش به موتورولا ندارد و علی‌رغم خرید این کمپانی، به آن به عنوان یکی دیگر از شرکایش نگاه می‌کند.

هیروشی لاکیمر (Hiroshi Lockheimer)، معاون بخش مهندسی اندروید در شرکت گوگل در مصاحبه‌ای با پایگاه اطلاع‌رسانی CNET اعلام کرده که «دیواری» بین تجارت کلی و برنامه نکسوس با موتورولا وجود دارد و این دو برنامه در هم ادغام یا یکی نشده‌اند، «درست مانند این است که [موتورولا] شرکتی جدا از گوگل است».

سیاست‌ کاری مهم گوگل آن است که حتی پس از خریداری موتورولا، به این شرکت همانند یکی دیگر از شرکای کاریش نظیر HTC یا سامسونگ نگاه می‌کند. در همین رابطه لاکیمر در پاسخ به پرسشی پیرامون اینکه آیا گوگل، موتورولا را در برنامه‌ی نکسوس وارد می‌کند یا خیر؛ هر چند پاسخ روشن و دقیقی به این پرسش نداد اما تاکید کرد، در حالی که دیواری بین این دو وجود دارد، رویکرد کاری مشابهی که در موتورولا و سامسونگ وجود دارد، احتمال بروز همکار مشترکی بین موتورولا و برنامه نکسوس را بیشتر می‌کند. وی در ادامه می‌افزاید:

ما با همه‌ی شرکایمان به طور یکسان رفتار می‌کنیم و موتورولا را نیز همانند یکی دیگر از آنها – نظیر سامسونگ یا HTC – می‌دانیم.

حقیقت آن است که پس از خریداری شرکت موتورولا از سوی گوگل، تنش‌هایی بین این غول جستجوگر اینترنتی و شرکای کاریش بوجود آمده، و برخی از آنها حتی به طور محرمانه یا آشکار مراتب نگرانی خود را از این موضوع اعلام کرده‌اند. این در حالی است که برنامه نکسوس در واقع فرصتی طلایی برای گوگل است تا محصولات سخت‌افزاری خود را روانه بازار مصرف کند و مخاطبان بیشتری را به خود آلوده سازد.

آنها تاکنون به خوبی در این برنامه حضور داشته‌اند و موفق شد‌ه‌اند در یک ساله‌ی اخیر، شرکت‌های گوناگونی نظیرایسوس، ال‌جی و سامسونگ را به هم نزدیک کرده و در راستای برنامه نکسوس از آنها کمک بگیرند. موتورولا هم که یکی از بازیگران اصلی در عرضه‌ی گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود - سالها پیش که مستقلاً اداره می‌شد - با عرضه گوشی Droid که مجهز به اندروید 2.0 بود، نقشی اساسی در پیشرفت اندروید بازی کرد.

اما با گسترش شایعات پیرامون همکاری موتورولا و گوگل برای ساخت گوشی پرچمدار ایکس فون، تنش‌هایی بوجود آمده و روابط گوگل و سایر کمپانی‌های تولیدکننده را تیره و تار کرد. این در حالی است که گوگل از بازخوردهای مثبت عرضه Nexus 4 علی‌رغم وجود مشکلات در پاسخ‌گویی به نیاز مخاطبان، رضایت دارد. جیمی روزنبرگ، معاون بخش محتوای دیجیتال و فروشگاه گوگل پلی (Google Play) در همین رابطه معتقد است که مشکلات توزیع حل و فصل شده است، تا فروش نکسوس 4 بتواند با نیاز مخاطبان خود همراه شود. وی می‌افزاید، «واقعاً جالی تاسف است که نتوانستیم نیاز مخاطبان را به بهترین نحو ممکن پاسخگوییم».

اگر گوگل قیمت محصولات آتی خانواده نکسوس خود را کاهش دهد می‌تواند بیش از پیش در این حوزه نیز گوی سبقت را از مهمترین رقبای خود برباید. لاکیمر در این رابطه معتقد است که همیشه راهی برای کم کردن از هزینه‌ها وجود دارد؛ اما گاهی باید تصمیم درست بگیریم تا قابلیت‌های گوشی فدای قیمت آن نشود.

وی در ادامه می‌افزاید؛ « حقیقتاً بهترین محدوده‌ی قیمتی برای چنین محصولاتی چیست؟ و چطور می‌توانیم در عین حال قابلیت‌های محصول خود را افزایش دهیم». در حال حاضر، لاکیمر و دیگر مدیران گوگل از عرضه‌ی گوشی نکسوس 4 و تبلت نکسوس 7 به ترتیب با قیمت‌های 299 و 199 دلار رضایت کامل دارند. به نظر شما بهترین محدوده‌ی قیمتی برای گجت‌های امروزی چیست؟


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

گلکسی اس 4 سامسونگ با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود

تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

گلکسی اس 4 سامسونگ با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود

 
گلکسی اس 4 سامسونگ با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود
 

هنوز دقیقا مشخص نیست که پرچم‌دار جدید سامسونگ که تا چند روز دیگر در کنفرانس اختصاصی از آن رونمایی می‌شود، مجهز به چه پردازنده‌ای خواهد بود. اما در گزارش تازه‌ای که توسط تایپه-تایمز منتشر گردیده اعلام شده که گلکسی اس 4 برای بازار امریکا با تراشه Snapdragon 600 و برای دیگر کشورهایی که فاقد شبکه LTE هستند با تراشه Exynos 5 Octa عرضه می‌شود.

چندی پیش شایع شده بود که سامسونگ به دلیل مشکلات مربوط به داغ شدن تراشه Exyons 5 Octa قادر به استفاده از آن در گلکسی اس 4 نیست، البته دو روز پیش شرکت ARM یک تبلت آزمایشی را با این پردازنده به نمایش گذاشت که ظاهر عملکرد مناسبی نیز داشت. امروز اما یک رسانه تایوانی گزارش نموده که سامسونگ پرچم دار امسال خود را با هر دو پردازنده کوالکام و اگزینوس خود سامسونگ وارد بازارهای مختلف خواهد کرد.

براساس تصاویر و اطلاعاتی که پیش از این به بیرون درز کرده بود، سامسونگ این بار برخلاف طراحی گلکسی اس 3، از لبه‌های غیرمنحنی شکل در گلکسی اس 4 بهره برده است و ظاهر آن به نسل دوم گلکسی شبیه‌تر شده است.

در مورد نوع نمایشگر گلکسی اس 4 نیز شواهد و شایعات ضد و نقیضی منتشر شده است. برخی از پنل AMOLED و برخی دیگر نیز از مشکلات تولید این پنل در تراکم بالا و استفاده از پنل LCD خبر داده‌اند.

به هر حال سامسونگ در کنفرانس اختصاصی خود که در 24 اسفند ماه و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد از تلفن گلکسی اس 4 پرده برداری خواهد کرد، تلفنی که کمپانی کره‌ای تولید کننده آن ادعا نموده در سال اول عرضه‌اش 100 میلیون دستگاه فروش خواهد داشت.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 410

تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 410

Click410.jpg

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 410:
صدایی جداگانه برای هر برنامه
 پوشه‌های پیش‌فرض
 قلمدان مک - مدیریت بهتر دسترسی سریع‌تر
 چگونه آی‌کلود خود را تنظیم کنیم؟
 سادگی خواندن
 تحلیل آماری وب ‌سایت ‌ها
 بهترین‌های نمایشگاه CES 2013
 کمک به منبع باز بدون دانش برنامه‌نویسی
 نگاه به آسمان از پنجره نرم افزار
 سال فناوری‌های اعجاب‌آور
 بازی، غرور و تعصب
 بازی، خیمه‌شب‌بازی به سبک سودا 51
 زندگی دیجیتال امنی داشته باشید
 ایجاد تصاویر جدید در فتوشاپ با چرخش، قرینه‌سازی و آینه‌سازی تصاویر
 HTML دنیای موبایل را درمی‌نوردد
 راهنمای خرید کارت‌های گرافیک رادئون و انویدیای جدید و دیسک‌های HDD و SSD
 ترفند: سطح مبتدی، تغییر نام از منوی مخفی
 ترفند: سطح متوسط، فهرست افراد مهم
 ترفند: سطح متوسط، سطر به‌جای ستون و بعک

لینک های دانلود


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

اپدیت نود زمان آپدیت نود 32 : 1391/12/10 - Update Time : 2013/02/28

تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : admin


  زمان آپدیت نود 32 :  1391/12/10     -    Update Time : 2013/02/28

 

 


 

جهت تبادل لینک رایگان در قسمت نظرات اعلام فرمایید

 



 

 

 

Username:TRIAL-83099671

Password:35khm5erjh


Username:TRIAL-83099679

Password:6r6tnfk6vk


Username:TRIAL-83099680

Password:edphpvkrfr


Username:TRIAL-83099447

Password:7x7354um8r


Username:TRIAL-83099503

Password:kffnadp675


Username:TRIAL-83099509

Password:3fh3rus45k


برچسب ها: کلمات کليدي: آپديت آنتي ويروس نود32جديدترينرمز براي آپديت نود32 رمزهاي بروزرساني نود32آنتي ويروس nod32 eset nod32 nod 32 daily SER32password آخرين آپديت آنتي ويروس نود32 آنلاين آپديت آنلاين nod32آپديت مهرماه نود32 آپديت آبان ماه نود32 آپديت آذر نود32 دانلود آپديت آنتي ويروس نود32بديت نود32 ند32ويروس کش نود32 Update nod32 آپديت ناد32eset nod32آپديت ويروس کشند چگونگي آپديتجديدترين آپديت نود32 ويروس آپ ديت نود ناد 32نود32 ناد32 ند32 آ÷ديت نود32 آخرين رمزهاي آنتي ويروس نود32 آخرين بروز رساني آنتي ويروس آنتي ويروس ناد32 UPDATE اپديت ناد32 آژديتآپديت شنبه آپديت يکشنبه آپديت دوشنبه آپديت سه شنبه آپديت چهارشنبه آپديت پنجشنبه آپديت جمعه آپديت روزانه نود32 فروردين ارديبهشت خرداد تير مرداد شهريور مهر آبان آذر دي بهمن اسفنند آپديت نود سي و دو nod32 ?? ??? ???? ?? ???? ?? ?? ???? آموزش آپديت ورژن 5 نود32 آپديت بدون نياز به اينترنت آپديت جديد براي ايست نود32 آپديت نود آپديت نود بدون يوزر پسورد آپديت نود 5 آپديت ورژن 5 نود32 آپديت 2012 نود32 دانلود دانلود ESET دانلود Offline آنتي ويروس NOD32دانلود Update کردن Nod 32دانلود آخرين نسخه آنتي ويروس Nod32 دانلود آنتي ويروسدانلود آنتي ويروس پرتابل نود 32 دانلود آنتي ويروس پورتابل نود32 دانلود آپديت آفلاين ند سي و دو ورژن 5دانلود آپديت آفلاين ورژن 4 نود 32 دانلود آپديت کردن نود 32 از طريق فايل دانلود انتي ويروس پورتابل NOD 32 نود32 آپديت کردنDownload offline کرک نهايي ندkhn 32 hdsj

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

کوالکام از تگرا 4 انویدیا ترسی ندارد: «ما به راحتی با Snapdragon 800 آن‌ها را شکست می‌دهیم»

تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

کوالکام از تگرا 4 انویدیا ترسی ندارد: «ما به راحتی با Snapdragon 800 آن‌ها را شکست می‌دهیم»

 
کوالکام از تگرا 4 انویدیا ترسی ندارد: «ما به راحتی با Snapdragon 800 آن‌ها را شکست می‌دهیم»
 

انویدیا در نمایشگاه CES امسال از سیستم-روی-یک-چیپ تگرا 4 خود پرده برداری نمود و درکنگره جهانی موبایل این هفته نیز به تعریف و تمجید و نمایش قدرت و بازده خیره کننده آن پرداخت. انویدیا تراشه خود را سریع‌ترین در دنیای موبایل نام گذاری نموده و اولین بنچمارک‌های منتشر شده از این تراشه نیز نشان دادند که تگرا 4 به راحتی از پس اجرای سریع و راحت امور مختلف و بازی‌های سنگین گرافیکی اندروید بر می‌آید. اما کوالکام نیز بیکار ننشسته و ادعا می‌کند همچون سال گذشته تراشه جدید این شرکت از محصول رقیب‌اش قوی‌تر خواهد بود.

حال مدیر ارشد محصول کوالکام، راج تالوری اعلام نموده که تیم او بر روی عرضه محصولات تمرکز کرده و او باور دارد که تراشه جدید سری Snapdragon 800 این شرکت به راحتی از پس تگرا 4 انویدیا بر می‌آید. تالوری گفت: تگرا 4 بسیار خوب است اما اسنپ‌دراگون 800 به مراتب یکپارچه‌تر است. «تراشه کوالکام دارای مودم داخلی LTE است و از جنبه‌های مختلف نسبت به تگرا 4 قوی‌تر است.»

تالوری گفت: تراشه‌های سری 800 کوالکام دارای قابلیت خاص رمز گذاری و رمزگشایی محتوای 4K می‌باشد که در نمایشگاه MWC نیز عملکرد آن به نمایش گذاشته شده است. او دلایل دیگری نیز برای خوشبین بودن به آینده Snapdragon 800 دارد. تلفن جدید ZTE Grand Memo تنها یکی از 50 محصولی است که قرار است از تراشه 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی این کمپانی بهره ببرد.

فراموش نکنید که تراشه Snapdragon 600 این کمپانی نیز در پرچم‌داران مطرحی همچون Optimus G Pro ال جی یا One اچ تی سی استفاده شده است.

به هر حال امسال رقابت جذابی بین تراشه تگرا 4 و البته نسخه یکپارچه شده آن با مودم LTE با نام Tegra 4i با تراشه‌های کوالکام را شاهد خواهیم بود. کوالکام ادعا کرده که SoCهای جدید این شرکت در سری Snapdragon 200 برای تلفن‌های ارزان 100 دلاری وارد بازار خواهند شد و همچنین سری 400 این پردازنده ها برای تلفن‌های هوشمند بین 100 تا 300 دلار، سری 600 برای تلفن‌های بین 300 تا 500 دلار و سری 800 نیز برای تلفن‌های گران‌تر از 500 دلار وارد بازار خواند شد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

نگاهی به داخل مقر جدید 300 میلیون دلاری سامسونگ در سیلیکون ولی

تاریخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

نگاهی به داخل مقر جدید 300 میلیون دلاری سامسونگ در سیلیکون ولی

 
نگاهی به داخل مقر جدید 300 میلیون دلاری سامسونگ در سیلیکون ولی
 

سامسونگ نیز همچون اپل، انویدیا یا فیس بوک قصد دارد معماری ساختمان اداری جدید خود در سیلیکون ولی را به رخ دیگران بکشد. غول کره‌ای تصاویر رندر شده جدیدی را از این مقر منتشر نموده که قرار است در آن بخش مربوط به تولید نیمه هادی‌های این شرکت فعالیت کند. طراح این ساختمان که در سن خوزه قرار است ساخته شود، NBBJ است. در ادامه تصاویر مربوط به کمپ آینده سامسونگ را مشاهده خواهید کرد.

دولت کالیفرنیا اعلام کرده که ساختمان جدید سامسونگ، فضای مناسب برای 2,500 نفر پرسنل را دارا است و در طراحی آن از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. این مکان از معماری هوای-آزاد بهره می‌برد که در هر طبقه‌ای آن باغچه وجود دارد.

بنای جدید سامسونگ که 102 هزار مترمربع زیربنا دارد، امکاناتی شبیه به سالن‌های ورزشی، کافه، مکان‌های همکاری و هم فکری را در اختیار پرسنل قرار می‌دهد. بدنه شیشه‌ای، و سفید ساختمان طوری طراحی شده تا دمای خورشید را کم‌تر جذب نموده و همچنین نور طبیعی را وارد ساختمان کند.

Samsung-Campus-NBBJ-6

رییس این ساختمان، مدیر اداره استراتژی فعلی سامسونگ، یانگ شان خواهد بود، شخصی که پیش از این اعلام نموده بود که سامسونگ نیاز به خلاقیت بیشتر در برخی از بازارها دارد.

Samsung-Campus-NBBJ-5

ساخت این بنا امسال آغاز می‌شود و انتظار می‌رود تا دو سال دیگر آماده بهره برداری شود.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

Az Zir Zamin Ta Bame Tehran

تاریخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391
نویسنده : admin


 ولین قسمت از مجموعه فوق‌العاده دیدنی‌ و حرفه‌ای از زیر زمین تا بام طهران که علاوه بر مصاحبه با یاس، زندگی‌ نامه، ویدئو و عکس هایی از این هنرمند وجود داره که هیچ گاه دیده نشده.  با اجرا، تهیه کنندگی‌‌ و کارگردانی اردشیر احمدی که بعد از برنامه موفق ذره بین به مدت یک سال و نیم از اردشیر خبری نبود. پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را با کیفیت بالا ببینید چرا که زحمات بسیار زیادی براش کشیده شده و مطمئناً برنامه‌ای خواهد بود که همیشه در آرشیو خود نگه خواهید داشت 

 

 

 

 

 


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

چگونه تصویر پس زمینه جستجوگر گوگل را در کروم تغییر دهیم؟

تاریخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

چگونه تصویر پس زمینه جستجوگر گوگل را در کروم تغییر دهیم؟

چگونه تصویر پس زمینه جستجوگر گوگل را در کروم تغییر دهیم؟
 

شما به راحتی می‌توانید موتور جستجوگر گوگل را به صفحه پیش‌فرض مرورگر کروم تبدیل کرده و تصویر پیش‌زمینه آن را نیز به سادگی با نصب یک افزونه به تصویر دلخواه خود تغییر دهی

گوگل در گذشته این امکان را به شما می‌داد که تصویر پس زمینه این سایت را برای خود شخصی سازی کنید. به تازگی این امکان غیرفعال شده است. با این حال ما به شما افزونه ای را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن شما می‌توانید هنوز هم بخش‌هایی از گوگل را به سلیقه خود تغییر دهید.

علاوه بر امکان تغییر تصویر پس زمینه، این افزونه امکان اعمال تغییرات دیگری را نیز به شما خواهد داد. به عنوان مثال شما می‌توانید لوگوی گوگل، گزینه بخت یا اقبال، پانویس‌ها و لینک های پیشنهادی را نیز در صورت تمایل حذف نمائید.

برای استفاده از این افزونه به فروشگاه گوگل کروم مراجعه و افزونه Custom Google Background را نصب نمائید.

customize-google-search-chrome-mid

پس از نصب افزونه، شما می‌توانید محل تصویر مورد نظر خود را مشخص کنید. همچنین شما می‌توانید از حالت نمایش تصاویر تصادفی هم استفاده کنید، به شرط اینکه بیش از یک تصویر را انتخاب نمائید (از سیستم خود، از آدرس وب و یا حتی جستجو).

این افزونه نمایی زیبا به مرورگر شما و صفحه جستجوی گوگل خواهد داد، بدون اینکه لازم باشد قالب مرورگر خود را تغییر بدهید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

تبلت 7 اینچی T7 هیوندای وارد بازار کشور می‌شود

تاریخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391
نویسنده : admin


تبلت 7 اینچی T7 هیوندای وارد بازار کشور می‌شود

 
Hundai T7
Hundai T7
 

تبلت‌های 7 اینچی به دلیل قابلیت حمل آسان و قیمت ارزان‌تر نسبت به تبلت‌های 10 اینچی روز به روز محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا می‌‌کنند و کمپانی مختلف فعال در این زمینه نسبت به معرفی تبلت در این سایز اقدام نموده‌اند. شرکت هیوندای که از چندی پیش تبلت‌های این برند تحت گارانتی پدیده وارد بازار کشور شده‌اند به تازگی تبلت 7 اینچی خود را با نام T7 معرفی و قرار است این تبلت با قیمت مناسب وارد بازار کشور شود.

گارانتی پدیده به عنوان نماینده رسمی تبلت های هیوندای در ایران اعلام كرد تبلت جدید هیوندای به نام T7 به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این تبلت 7 اینچی از نظر سخت افزاری مشخصات خوبی داشته خود را رقیب اصلی تبلت نكسوس 7 می‌داند.

T7 مجهز به  پردازنده  Exynos ساخت سامسونگ است که از گرافیک Mali  400 بهره می‌برد. صفحه نمایش 7 اینچی آن نیز دارای رزولوشن  1280 در 800 پیکسل است که از این نظر نیز مشابه نکسوس 7 می‌باشد.

تبلت هیوندای

هیوندای ادعا می‌کند که T7 از نظر قدرت پردازش از نكسوس 7 قوی‌تر است و این تبلت برخلاف محصول مشترک ایسوس و گوگل از خروجی HDMI نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت پدیده نماینده تبلت‌های هیوندای در ایران به زومیت گفت که تبلت T7 با قیمت مناسب‌تر نسبت به نکسوس 7 در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه 92 وارد بازار کشور عرضه خواهد شد.

بدلیل نوسانات ارز قیمت گذاری این تبلت از حالا امكان پذیر نیست ولی قرار است قیمت آن رقابتی تعیین شود.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

کوچک‌ترین تراشه ARM دنیا با ابعاد یک دانه شن معرفی شد

تاریخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

کوچک‌ترین تراشه ARM دنیا با ابعاد یک دانه شن معرفی شد

 
ARM Kinetis KL02
ARM Kinetis KL02
 

کامپیوترهای موبایل روز به روز کوچک‌تر و توانمندتر می‌شوند اما باور تراشه‌ای به این کوچکی دشوار است. در کنگره جهانی موبایل امسال تراشه مبتنی بر ARM به نام Kinetis KL02 به نمایش گذاشته شد که ابعاد بسیار کوچک 1.9 در 2.2 میلی متر دارد. این تراشه یک میکرو کنترلر تمام عیار است و این بدین معناست که K102 دارای پردازنده، حافظه رم، رام، کنترلرهای ورودی و خروجی و در واقع یک سیستم-روی-یک-چیپ کامل است.

K102 به اندازه SoCهای بکار رفته در تلفن‌های هوشمند قدرت ندارد اما پردازنده 32 بیت آن با فرکانس 48 مگاهرتز کار می‌کند و دارای 4 کیلوبایت حافظه رم و 32 کیلوبایت حافظه ذخیره سازی است. این تراشه برای استفاده در موبایل‌ها ساخته نشده و ابعاد کوچک آن باعث می‌شود تا در مصارف خاص مانند پزشکی مورد استفاده قرار گیرد و بیمار به راحتی بتواند آن را قورت دهد.

به این ترتیب پزشکان می‌توانند از این ابزار در بدن انسان و برای مصارف پزشکی بهره ببرند یا برای مصارف نظامی حساس مورد استفاده قرار گیرد.

نکته جالب توجه دیگر در مورد K102 قیمت بسیار پایین 75 سنتی آن است که استفاده از آن را برای هر تجارتی میسر می‌سازد.

کمپانی سازنده این کامپیوتر کوچک، Freescale اعلام نموده که از این تراشه می‌توان در موارد مختلف از جمله، مسواک، خودروها، درب گاراژ، پنجره اتومبیل، ساعت‌های هوشمند، دستگاه‌های پزشکی، پخش کننده‌های موسیقی و هزاران ابزار دیگر استفاده نمود.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید