گلکسی اس 4 سامسونگ با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود

تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

گلکسی اس 4 سامسونگ با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود

 
گلکسی اس 4 سامسونگ با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود
 

هنوز دقیقا مشخص نیست که پرچم‌دار جدید سامسونگ که تا چند روز دیگر در کنفرانس اختصاصی از آن رونمایی می‌شود، مجهز به چه پردازنده‌ای خواهد بود. اما در گزارش تازه‌ای که توسط تایپه-تایمز منتشر گردیده اعلام شده که گلکسی اس 4 برای بازار امریکا با تراشه Snapdragon 600 و برای دیگر کشورهایی که فاقد شبکه LTE هستند با تراشه Exynos 5 Octa عرضه می‌شود.

چندی پیش شایع شده بود که سامسونگ به دلیل مشکلات مربوط به داغ شدن تراشه Exyons 5 Octa قادر به استفاده از آن در گلکسی اس 4 نیست، البته دو روز پیش شرکت ARM یک تبلت آزمایشی را با این پردازنده به نمایش گذاشت که ظاهر عملکرد مناسبی نیز داشت. امروز اما یک رسانه تایوانی گزارش نموده که سامسونگ پرچم دار امسال خود را با هر دو پردازنده کوالکام و اگزینوس خود سامسونگ وارد بازارهای مختلف خواهد کرد.

براساس تصاویر و اطلاعاتی که پیش از این به بیرون درز کرده بود، سامسونگ این بار برخلاف طراحی گلکسی اس 3، از لبه‌های غیرمنحنی شکل در گلکسی اس 4 بهره برده است و ظاهر آن به نسل دوم گلکسی شبیه‌تر شده است.

در مورد نوع نمایشگر گلکسی اس 4 نیز شواهد و شایعات ضد و نقیضی منتشر شده است. برخی از پنل AMOLED و برخی دیگر نیز از مشکلات تولید این پنل در تراکم بالا و استفاده از پنل LCD خبر داده‌اند.

به هر حال سامسونگ در کنفرانس اختصاصی خود که در 24 اسفند ماه و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد از تلفن گلکسی اس 4 پرده برداری خواهد کرد، تلفنی که کمپانی کره‌ای تولید کننده آن ادعا نموده در سال اول عرضه‌اش 100 میلیون دستگاه فروش خواهد داشت.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

پاسخ کوبنده‌ی بلک‌بری به قابلیت تازه‌ی Knox در گوشی‌های سامسونگ

تاریخ : سه شنبه 8 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

پاسخ کوبنده‌ی بلک‌بری به قابلیت تازه‌ی Knox در گوشی‌های سامسونگ

 

Knox Samsung
Knox Samsung
 

سامسونگ با ارائه‌ی قابلیت تازه‌ی Knox و جداسازی محیط کاری و شخصی در گوشی‌های اندرویدی خود، رسماً پا روی دم بلک‌بری و حوزه‌ی کاری چندین و چند ساله‌ی این شرکت کانادایی گذاشته‌ است! خب چه می‌توان از بلک‌بری انتظار داشت؟ آن‌ها در اولین فرصت پاسخی کوبنده به این حرکت ایذایی آسیایی‌ها داده‌اند و به شدیدترین لحن حرفه‌ای ممکن موجودیت Knox و توانمندی‌هایش را زیر سئول برده‌اند!

این روزها شهر بارسلونای اسپانیا میزبان کنفرانس جهانی موبایل 2013 MWC است، محفلی که می‌توان تازه‌ترین نوآوری‌های تولید کنندگان و فعالان در حوزه‌ی گوشی‌های تلفن همراه و گجت‌ها را از نزدیک رصد کرد. همان‌طور که پیش‌تر در زومیت مطلع شدید، سامسونگ از نرم افزار Knox خود پرده‌برداری نمود؛ که تلاشی است برای جداسازی محیط‌های کاری از شخصی در گوشی‌های اندرویدی، حوزه‌ای که سال‌هاست به طور سنتی در ید قدرت بلک‌بری بوده است.


هر چند که در حال حاضر Balance از اندروید و iOS نیز پشتیبانی می کند، اما به اعتقاد اسمیت، مشکل اصلی سامسونگ در محیط اندروید نهفته است، چرا که ساختار آن (اندروید) دارای حفره‌های امنیتی زیادی است و نمی‌تواند آن طور که باید و شاید از منافع شرکت‌های بزرگ به خوبی حفاظت نماید. اسمیت همچنین می‌افزاید که برنامه‌ی Balance آن‌ها از سال 2011 تاکنون با موفقیت در این زمینه ارائه خدمات کرده؛ و به ادعای وی تنها راهکار پیش رو برای «حفظ اطلاعات و اسرار حساس شرکت‌ها در کنار اطلاعات شخصی کارکنانشان به طور موثر است».
دیوید جی. اسمیت، معاون اجرایی بلک‌بری در اظهار نظری در این رابطه رویکرد سامسونگ را غیر قابل قبول دانسته و می‌افزاید، که بلک بری سال‌هاست «از 1999 [میلادی]» در زمینه‌ی تأمین نیازهای امنیتی شرکت‌های بزرگ مشغول به ارائه خدمات بوده و این تلاش کره‌ای‌ها نمی‌تواند به بازار آن‌ها خللی وارد کند. وی معتقد است که «هیچ ابزاری ایمن‌تر» از گوشی‌های هوشمند بلک‌بری 10 و برنامه Balance نیست؛ گفتنی است این برنامه قابلیت جداسازی محیط شرکتی از شخصی را در گوشی‌های بلک‌بری ارائه می‌کند.

اسمیت همچنین اذعان کرده که مشکل اصلی «آسیب‌پذیری» اندروید به دلیل ماهیت باز متن (Open Source) بودن آن است؛ در حالی که ساز و کار سیستم‌عامل بلک‌بری بسته است و هسته‌ی آن تنها در اختیار مهندسان معتمد شرکت مذبور قرار دارد. همچنین گروه بزرگی از پرسنل متبحر در این کمپانی دائماً در حال بررسی و رفع هر گونه مشکل در این بستر امن هستند. در حالی که سیستم‌عامل جدید اندروید و iOS دارای نقاط ضعف و مخاطرات امنیتی بسیاری هستند که نمی‌تواند به طور کامل منافع شرکت‌های بزرگ را پاسداری کند.

وی در پایان ابراز می‌دارد، هر چند که ممکن است زرق و برق گوشی‌های آن‌ها (سامسونگ) برخی را ترغیب به استفاده کند، اما واقعیت آن است که چتر حمایتی بلک‌بری 10 ایمن‌ترین زیرساخت ممکن برای کمپانی‌هاست که حال حاضر هیچ رقیبی برای آن وجود ندارد!

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا سیستم‌عامل‌های باز متن آسیب‌پذیرتر از سیستم‌های بسته هستند؟ و آیا این رویکرد تازه‌ی سامسونگ می‌تواند شرکت‌های بزرگ و کوچک در اقصی نقاط جهان را مجاب کند تا برای امور روزمره‌ی کارکنان خود دل از بلک‌بری بکنند و رو به سوی آفتاب تابان شرق بیاورند؟

 


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

تلفن ZTE Grand Memo به نمایش گذاشته شد: صفحه نمایش 5.7 اینچ، اندروید 4.1.2، پردازنده چهارهسته‌ای 1.7

تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

تلفن ZTE Grand Memo به نمایش گذاشته شد: صفحه نمایش 5.7 اینچ، اندروید 4.1.2، پردازنده چهارهسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی

 
ZTE Grand Memo
ZTE Grand Memo
 

یکی از شرکت کنندگان نمایشگاه MWC امسال شرکت چینی ZTE است که در غرفه خود تلفن 5.7 اینچی Grand Memo را به نمایش گذاشته است. همانطور که از نام و سایز نمایشگر این تلفن مشخص است، Grand Memo در راستای یادداشت برداری آسان، ساخته شده است. صفحه نمایش Memo برخلاف دیگر تلفن‌های سایز بزرگ بازار دارای رزولوشن 720p با تراکم 257 پیکسل در اینچ است.

تلفن Grand Memo مجهز به 1 گیگابایت حافظه رم است و از همان پردازنده پردازنده 4 هسته‌ای کوالکام نکسوس 4 که فرکانس آن به 1.7 گیگاهرتز افزایش یافته، مجهز شده است. این تلفن دارای 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و سیستم‌عامل اندروید 4.1.2 است که ZTE قالب گرافیکی خود را بر روی آن سوار کرده است.

سردرگمی, با در دست گرفتن Grand Memo دستگاه آغاز می‌شود. برای بازکردن قفل دستگاه باید بر روی صفحه زده و برای چند ثانیه بر روی صفحه نگه دارید. البته می‌توانید از ژست‌های حرکتی و میانبر چالش برانگیزی که ZTE برای کاربران خود خلق کرده است نیز استفاده کنید. به نظر می‌رسد ZTE، تمام بخش‌های اندروید را بازبینی کرده و تغییراتی بر روی آن‌ها اعمال کرده است. از لانچر (Launcher) شخصی‌سازی شده گرفته تا بخش شماره‌گیر (Dialer) و ارسال پیامک. ZTE، قسمت شماره‌گیر، دستگاه جدید خود را از شرکت کره‌ای سامسونگ به عاریت گرفته است که به شما امکان می‌دهد، برای شماره‌گیری سریع‌تر، Dialer را بر روی لبه‌های صفحه‌نمایش قرار دهید.

 

 

Grand Memo قرار است از ماه مارس (۱۲ اسفند) در چین عرضه شود. نسخه اروپایی آن نیز از اواخر سال میلادی وارد بازارهای اروپا خواهد شد.

هنوز درباره قیمت نهایی و تغییر رسمی آن در سایر نقاط جهان اطلاعی در دست نیست. البته شاید هم شما نیز مانند ما آن‌چنان چشم‌ انتظار مخلوق جدید ZTE نباشید.

 

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

تبلت 249 دلاری فون‌پد ایسوس رونمایی شد: صفحه نمایش 7 اینچ، پردازنده اتم اینتل

تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

تبلت 249 دلاری فون‌پد ایسوس رونمایی شد: صفحه نمایش 7 اینچ، پردازنده اتم اینتل

تبلت 249 دلاری فون‌پد ایسوس رونمایی شد: صفحه نمایش 7 اینچ، پردازنده اتم اینتل
 

قبل از اینکه ایسوس در نمایشگاه MWC امسال از فون‌پد صحبت کند، می‌دانستیم که نام این وسیله و برخی مشخصات آن چیست. حالا شایعات به واقعیت تبدیل شده‌‌اند و ایسوس رسماً محصولی به نام فون‌پد را رونمایی کرده است. فون‌پد یک تبلت 7 اینچی است که تبلت معروف ایسوس-گوگل باید از آن بترسد چرا که مشخصات فنی و قیمت مناسبی دارد. در ادامه به بررسی تبلت 249 دلاری جدید ایسوس می‌پردازیم.

صفحه نمایش 7 اینچی فون‌پد حد واسط صفحه‌نمایش 5 و 10 اینچی پدفون است و به خوبی فاصله را پر می‌کند.

برای بررسی این محصول ، چند دقیقه زمان کافی نیست اما به نظر نمی‌رسد که ارزش پرداخت 50 دلار هزینه‌ی بیشتر نسبت به نکسوس 7 را داشته باشد.

این تبلت اندرویدی وزن کمی دارد و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. پردازنده‌ی اینتلی کم مصرف اتم هم به اندازه‌ی تبلت‌های اندرویدی معمولی سریع است. با توجه به مصرف کم پردازنده، به نظر می‌رسد که ادعای ایسوس مبنی بر 9 ساعت کار با شارژ باتری صحت داشته باشد ولیکن باید در فرصتی دیگر این مسأله را به صورت عملی آزمایش کرد. در مجموع تبلت فون‌پد از همه نظر به نکسوس 7 شباهت دارد.

پشت بدنه فون‌پد فلزی است و در دو رنگ نقره‌ای و طلایی عرضه می‌گردد. این بدنه فلزی باعث شده تا فون‌پد تفاوت ظاهری زیادی با نکسوس 7 داشته باشد. حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگابایت است اما می‌توان از طریق درگاه microSD، تا 32 گیگابایت حافظه خارجی را به آن افزود. همچنین این تبلت یک دوربین پشت 3 مگاپیکسلی و یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی در جلو برای مکالمه تصویری دارد.

 

 

مشخصات دقیق این تبلت به صورت زیر است:

  • صفحه نمایش 1280در 800 پیکسلی از نوع IPS LCD با قابلیت چند لمسی 10 انگشتی
  • پردازنده‌ی اتم اینتل، مدل Z2420
  • وزن 340 گرم
  • ضخامت: 10.4 میلی‌متر
  • حافظه‌ی داخلی 8 یا 16 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی نهایتاً 32 گیگابایتی

فون‌پد به زودی با قیمت 179 یورو برای نسخه 8 گیگابایت و 219 یورو برای نسخه 16 گیگابایتی در اروپا عرضه خواهد شد. زمان ورود این دستگاه به بازارهای جهانی هنوز به طور دقیق اعلام نشده است.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

گلکسی نوت 8 سامسونگ رسما معرفی شد: پردازنده 4 هسته‌ای، دوربین 5 مگاپیکسل، اندروید 4.1، قلم هوشمند S-

تاریخ : یک شنبه 6 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

گلکسی نوت 8 سامسونگ رسما معرفی شد: پردازنده 4 هسته‌ای، دوربین 5 مگاپیکسل، اندروید 4.1، قلم هوشمند S-Pen

گلکسی نوت 8
گلکسی نوت 8
 

همانطور که پیش‌تر شایعه شده بود، بالاخره سامسونگ کمی پیش از شروع کنگره جهانی موبایلدر بارسلونا، تبلت 8 اینچی گلکسی نوت را معرفی نمود و برخی از رسانه‌ها شانس کار کردن با آن را بدست آوردند. نسخه بین المللی این تبلت امکان برقراری تماس تلفنی را دارد و البته پیشنهاد می شود برای مکالمه صوتی از هدفون استفاده شود. گلکسی نوت 8 مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای Exynos با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، دوربین 5 مگاپیکسل در پشت و دوربین 1.3 مگاپیکسل در جلو است و از همه مهم‌تر از قلم دیجیتال و امکانات نرم افزاری S-Pen بهره می‌برد.

گلکسی نوت 8 از بدنه پلاستیکی مشابه نوت‌های دیگر بهره می‌برد و ابعاد آن طوری در نظر گرفته شده که بتوان آن را با یک دست حمل کرد.

 

مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 8 شبیه به گلکسی نوت 2 است. این تبلت از یک پردازنده Exynos با 4 هسته 1.6 گیگاهرتز، اندروید 4.1.2 با رابط کاربری تاچ‌ویز و یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل بهره می‌برد که دارای تراکم 189 پیکسل در اینچ است. گلکسی نوت 8 در سه نسخه Wi-Fi و Wi-Fi 3G و نسخه 4G LTE وارد بازار می‌شود.

مشخصات کامل سخت افزاری تبلت گلکسی نوت 8

  • پردازنده 1.6 گیگاهرتز 4 هسته‌ای Exynos
  • صفحه نمایش 8 اینچ با رزولوشن WXGA یا 1280 در 800 پیکسل با تراکم 189 پیکسل در اینچ
  • سیستم‌عامل اندروید 4.1.2 یا آبنبات پاستیلی
  • شبکه HSPA+ با 21Mbps
  • دوربین 5 مگاپیکسل در پشت و دوربین 1.3 مگاپیکسل در جلو
  • GPS از نوع aGPS با GLONASS (در نسخه 3G)
  • بلوتوث 4، وای فای، USB 2.0
  • حافظه رم: 2 گیگابایت، حافظه ذخیره سازی 32 یا 64 گیگابایت به همراه درگاه میکرو SD
  • وزن 338 گرم
  • ابعاد 210.8 در 135.9 در 7.95 میلی‌متر
  • باتری: 4600 میلی آمپر ساعت
  • قابلیت‌های نرم افزاری S-Pen شامل S-Planner، Quick Command, Easy Clip, Photo Note, Paper Artist, Air View, Popup Note, Popup Video, Shape Match, Formula Match و Idea Sketch

مهم‌ترین مزیت رقابتی گلکسی نوت 8 مربوط به قلم دیجیتال S-Pen و قابلیت‌های نرم افزاری اختصاصی سامسونگ است که در دیگر محصولات خانواده گلکسی نوت نیز وجود دارند.

در لبه جلوی تبلت گلکسی نوت 8 یک فرستنده IR نیز تعبیه شده است تا از طریق تبلت امکان کنترل تلویزیون و دیگر ابزارهای صوتی و تصویری میسر شود.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم تبلت گلکسی نوت 8 دارای امکانات نرم افزاری مشابه گلکسی نوت 2 است، اما سامسونگ چند تغییر تازه را در رابط کاربری تاچ ویز اعمال کرده است و آن را با ابعاد این تبلت 8 اینچی سازگار نموده است. گلکسی نوت 8 علاوه بر نرم افزار S Note سامسونگ، اولین ابزار اندرویدی است که به همراه نرم افزار معروف ابزارهای iOS با نام Awesome Note عرضه می‌شود. این نرم افزار برای مدت محدودی بصورت انحصاری تنها بر روی گلکسی نوت 8 ارائه می‌شود ولی پس از این مدت محدود احتمالا در گوگل پلی قرار خواهد گرفت.

حال به نظر شما آیا سامسونگ با گلکسی نوت 8 می‌تواند نظر مشتریان نکسوس 7 یا آیپد مینی را به سمت خود جلب کند؟


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

معرفی محصولات جدید سامسونگ

تاریخ : 29 بهمن 1391
نویسنده : admin


معرفی محصولات جدید سامسونگ HT-D6750WK

معرفی محصولات جدید سامسونگ در عرصه سینمای خانگی, پروژگتورها و نمایشگرهای سه بعدی

معرفی سه سیستم جدید به کلاس سینماهای خانگی سامسونگ

سرویس سامسونگ مدل های تازه ای را به لیست محصولات هیجان انگیز خود در کلاس پخش کننده های صوتی و تصویری موسوم به سینمای خانگی افزوده است.این نمونه ها که برای سال 2011 در نظر گرفته شده اند, شامل سه مدل جدید با نام های HT-D6750WK , HT-D5550K  و HT-5150K می شوند که هر کدام قابلیت ها و مشخصات گوناکونی را ارئه می دهند.

مجهزترین محصول در بین اعضای سه گانه این کلاس, همانطور که از نام دستگاه ها می توان حدس زد مدل HT-D6750WK است که پخش سه بعدی و دو بعدی Blu-ray, سیستم Karaoke پیشرفته و خروجی صدای قدرتمند 1330 وات, تنها برخی از قابلیت های فوق العاده ان را تشکیل می دهند.این سیستم شما دو بلندگوی چرخشی مرکزی (جهت پخش صدای سه بعدی) و چهار باند ایستاده صدای فراگیر در کنار ساب میانی و پخش کننده اصلی است که در چینشی 7.1 , مجموعا خروجی صدایی به قدرت 1300 وات RMS ایجاد می کنند.

همچنین پخش کننده دستگاه, از لیست بلند بالائی از فرمت های متعدد صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و خروجی صدای ان نیز به حالت های مختلفی مثل Dolby Digital Plus, Dolby True HD, Dolby Pro Logic, Dolby Digital و DTS-HD Master قابل دسترس است.علاوه بر این, مدل D6750WK اولین سینمای خانگی در کلاس خود است که از سیستم اختصاصی سامسونگ با نام Advanced Vertical Surround Sound پشتیبانی می کند که این فناوری عامل یک تجربه تمام عیار از تجربه کامل سه بعدی شامل صدا و تصویر می باشد.دیگر فناوری اختصاصی حاضر در این مجموعه, Crystal Amplifer Plus نام دارد که با کمک ان اختلاف صوتی و نویزهای محیطی به صورت مداوم فیلتر شده و صدای شفاف و بدون اشکالی در اختیار کاربران قرار می گیرد.مبدل صدای با فرکانس بالا یا Tweeter دستگاه نیز توان ایجاد صداهای زیر و ظریف تا فرکانس های بسیار بالا در حد 50KHz را دارد و در سوی مقابل نیز ساب ووفرهای این مدل با کاهش نویزهای ساخته, فرکانس های پایین و بم را کاملا تقوین می نمایند.از دیگر امکانات این سیستم می بایست به حضور گیرنده داخلی Wi-Fi که امکان اتصال بدون سیم بلندگوهای پشتی با سیستم مرکزی را برقرار می نماید, در کنار حافظه داخلی 1 گیگابایتیو داک iPod اشاره کرد.این مدل قابلیت اتصال بی سیم به شبکه WiFi را نیز دارا می باشد.در نهایت دو ورودی HDMI و یک ورودی Optical صدا, لیست امکانات این مدل را تکمیل می کنند.

دومین مدل در این لیست, مدل HT-D5550K نام دارد که از تفاوت های ظریف و اندکی با مدل قبلی برخوردار است و در این مدل با پخش سه بعدی و دوبعدی محتوای دیسک های Blu-ray با وضوح 1080p پشتیبانی می شود.کانال های صوتی این مدل 5.1 بوده و خروجی صدای ان نیز 1000 وات در نظر گرفته شده است.سیستم های Dolby و فناوری Crystal Amplifier Plus حاضر در D6750WK در این مدل نیز دیده می شود.

گیرنده Wi-Fi با امکان اتصال با بلندگوهای پشتی و امکان DLNA در استریم نمودن محتوای صوتی و تصویری, از فرستنده های منطبق با این فناوری از جمله دیگر شباهت های قابل ذکر میان این مدل هستند.حافظه داخلی 1 گیگابایتی در کنار ورودی های دوگانه HDMI و Optical و همچنین در نظر گرفتن یک Cradle جداگانه برای اتصال iPOD در این مدل نیز دست نخورده باقی مانده اند.لازم به ذکر است که این مدل قابلیت تبدیل تصاویر دوبعدی معمولی را به سه بعدی دارا می باشد.

در نهایت سومین و اخرین سینمای خانگی در این بخش, مدل HT-D5150K است که به نوعی ساده ترین نمونه در این قسمت به حساب می اید.این پلیر 5.1 کاناله یک پخش کننده معمول Blu-ray/DVD/CD است که قدرتی معادل 1000 وات را ارائه می دهد.سیستم صوتی فراگیر این مدل شامل چهار  بلندگوی ایستاده و یک ساب ووفر مرکزی است که علاوه بر چهار سیستم متفاوت Dolby به امکان Crystal Amplifier Plus نیز مجهز شده اند.قابلیت به اشتراک گذاری محتوای AllShare با استفاده از یک دانگل جداگانه USB , امکان دسترسی و مشاهده محتوای صوتی و تصویری دیگر گجت های دیجیتالی منطبق را با استفاده از سیستم بی سیم فراهم می اورد.حافظه داخلی این مدل نیز 1 گیگابایت است و به مانند هر دو مدل دیگر, از گیرنده رادیویی FM در ان استفاده شده است.ورودی های معمول صدا و میکروفون در کنار ورودی صدای Optical از جمله سایر مشخصات این مدل را تشکیل می دهند.

سامسونگ فناوری سه بعدی اختصاصی خود را در جدیدترین صفحه نمایش ها و ویدئو پروژکتورهای سال 2011 به کار گرفته است

صفحه نمایش ها و پروژکتورهای جدید سامسونگ, ناب ترین تجربه بصری از بازی و دیگر سرگرمی ها را به ارمغان می اورند.

بر مبنای یک گزارش منتشره, شرکت Samsung, سرانجام جدیدترین مانیتورهای سه بعدی, HDTV و ویدیو پروژکتورهای مخصوص سینمای خانگی, مجهز به فناوری سه بعدی اختصاصی سامسونگ را معرفی کرد.صفحه نمایش های سری هفت و نه در ابعاد 23 و 27 اینچ و ویدیو پروژکتورهای سه بعدی SP-A8000, از جمله این محصولات می باشند.

Young Bae مدیر اجرایی بازاریابی صفحه نمایش ها در شاخه تولیدات تجاری سامسونگ در این باره می گوید:"با افزایش بی سابقه حجم سرگرمی های سه بعدی و عرضه محصولاتی که می توانند بصورت سه بعدی تصویربرداری کنند, علاقه مندان به بازی های ویدیویی و عشاق سرگرمی های خانگی, با جدیت بیشتری به دنبال صفحه نمایش های سه بعدی مجهز به قابلیت های گوناگون هستند.کاربران این محصولات نیز در زمان استفاده از صفحه نمایش های سری 7 و 9 , تنها به لذت بردن از کیفیت بالای تصاویر دو بعدی محدود نمی شوند.انها می توانند از مجموعه متنوعی از محتوای سه بعدی لذت برده و در بعضی مدل ها می توانند تصویر دو بعدی خود را به کمک فناوری تبدیل همزمان تصویر دوبعدی به سه بعدی, به صورت سه بعدی تماشا کنند.

نو اوری در کارایی

بررسی محصولات جدید سامسونگ monitor samsung series 9

سامسونگ برای لذت هر چه بیشتر از محتوای سه بعدی, فناوری سه بعدی به کار رفته در صفحه نمایش های خود را به روش جدیدی طراحی کرده است.

در حقیقت بر خلاف راه حل های سه بعدی دیگری که تنها برای بازی های ویدیویی ساخته شده اند, در مانیتورها و تلویزیون های HD سه بعدی جدید Samsung, امکان لذت بردن از فیلم های سه بعدی, کانال های تلویزیونی سه بعدی و عکس ها  و فیلم های سه بعدی که توسط خود کاربر ساخته شده اند, در نظر گرفته شده است.برای رسیدن به این ویژگی,سامسونگ از فناوری سه بعدی جدیدی که تنها در پانل های تصویری سه بعدی سامسونگ وجود دارد, استفاده کرده است.

قابل ذکر است, پانل های سه بعدی Samsung که در صفحه نمایش های سری 7 و سری 9 با کار گرفته شده, تصاویر سه بعدی کاملا واقعی را ارائه می کند که برای انجام بازی های سه بعدی یا اتصال کامپیوتر به ان و یا تماشای فیلم های سینمایی یا کانال های تلویزیونی سه بعدی, کاملا ایده ال است.

ناگفته نماند صفحه نمایش های سری 9 و HDTV/Monitor های سری 7 و 9, امکان انالیز تصاویر سه بعدی و تبدیل همزمان انها به تصاویر سه بعدی را دارند.این فناوری تنها مختص کامپیوترها نبوده و می توان تصاویر دوبعدی پخش شده از پخش کننده های Blu-ray, کنسول های بازی و گیرنده های تلویزیونی را نیز با این فناوری, به تصاویر سه بعدی تبدیل کرد.

محصولات سری 7 و 9, راه حلی جامع برای استفاده از تصاویر سه بعدی را ارائه می دهد که شامل دو عینک سه بعدی و گیرنده سه بعدی تعبیه شده روی صفحه نمایش ها می شود.

به علاوه پانل های TN استفاده شده در این سری از صفحه نمایش ها, بالاترین کیفیت تصویر چه در زمان پخش تصاویر دو بعدی و چه در زمان پخش تصاویر سه بعدی را فراهم می کند.

فناوری Ultra Clear در پانل های این صفحه نمایش ها نیز وضوح رنگ و شفافیت تصویر فوق العاده ای را ایجاد کرده و با داشتن پوشش مات ضد انعکاس, امکان دیدن تصاویر را اسانتر می سازد.نور پس زمینه LED نیز به طور کامل رنگ های sRGB را پوشش داده و رنگ ها را به واقعی ترین شکل نمایش می دهد.

در این میان, علاوه بر صفحه نماش های معرفی شده, سامسونگ ویدیو پروژکتور SP-A8000 سه بعدی را نیز معرفی کرده است.این دستگاه برای کسانی که می خواهند به طور گروهی از تصاویر سه بعدی لذت ببرند, گزینه ای مناسب خواهد بود.در ساخت این ویدئو پروژکتور, از یک لنز و یک لامپ 1000 لومتی استفاده شده و موتور مبدل سه بعدی سامسونگ, برای تبدیل دو بعدی به سه بعدی در ان به کار گرفته شده است.

بررسی جدیدترین محصولات سامسونگ ویدیو پروژکتور proektor samsung sp-a8000

طراحی پیشرفته و مدرن

کسانی که به طراحی اهمیت می دهند, از طراحی عالی صفحه نمایش های باریک سری هفت و نه و انچه که این سری به اتاق نشیمن انها می افزاید, قطعا لذت خواهند برد.بدنه نقره ای به کار رفته در سری 9, ظاهری بسیار مدرن به ان داده است.تمام مدارهای مورد نیاز برای کارکرد این صفحه نمایش نیز درون پایه ان قرار گرفته که نتیجه ان, باریکی صفحه نمایش این سری است.

در سری هفت, از طراحی معروف سامسونگ که همان Touch of Color است استفاده شده که ظاهری کاملا خاص و منحصر به فرد به ان بخشیده است.همچنین استفاده از نور پس زمینه LED در صفحه نمایش های سری هفت و نه, باعث شده تا توان مصرفی در مقایسه با صفحه نمایش های معمولی تا 40 درصد کاهش یاشد.همچنین این را هم بدانید که که قاب براق جلو, پوشش پشت و پایه الومینیومی صفحه نمایش های سری 9, مانند دیگر صفحه نماش های LED سامسونگ همگی از مواد قابل بازیافت ساخته شده و از جیوه و هالوژن در ساخت انها استفاده نشده است.

در همین رابطه کسانی که می خواهند از صفحه نمایش خود به عنوان تلویزیون استفاده کنند, HDTV/Monitor برایشان گزینه ای ایده ال خواهد بود.این محصولات به یک گیرنده تلویزیونی مجهز بوده و امکان نمایش چند تصویر همزمان را دارد.بدین ترتیب بدون انکه چیزی که از مسابقه ورزشی حساس و موردعلاقه تان را از دست دهید, می توانید گزارش ها و امارهای مربوط به بازی را نیز به صورت انلاین چک کنید.

ظاهرا شبیه دلفین و بدنه براق و مشکی رنگ ویدئو پروژکتور SP-A8000 با چیدمان هر اتاقی هماهنگ است و می توان ان را در کنار دیگر وسایل منزل قرار داد و یا به سقف اتاق متصل کرد.

انعطاف پذیر و با ثبات

برای رسیدن به حداکثر کارایی و بیشترین میزان انعطاف پذیری, سامسونگ از انواع فناوری های موجود در صفحه نمایش ها استفاده کرده است.

سنسور Eco Motion نور صفحه نمایش را بر اساس نور محیط تنظیم کرده و سنسور Eco Motion نیز زمانی که شما از جلوی صفحه نمایش کنار بروید, صفحه نمایش را خاموش می کند تا بیشترین میزان صرفه جویی در انرژی ایجاد شود.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

صفحه قبل 1 صفحه بعد

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید