آیفون با صفحه نمایش 4.5 اینچ، بدنه پلی کربنات و قیمت 330 دلار در سال 2014 عرضه می‌شود

تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

آیفون با صفحه نمایش 4.5 اینچ، بدنه پلی کربنات و قیمت 330 دلار در سال 2014 عرضه می‌شود

آیفون
آیفون
 

تغییرات در بازار تبلت و عرضه محصولات موفقی همچون نکسوس 7 باعث شد تا اپل بالاخره سنت شکنی کرده و آپید با صفحه نمایش کوچک‌تر را با نام iPad Mini در اواخر 2012 عرضه کند. حال یک بلاگ ژاپنی گزارش نموده که اپل این بار قصد دارد آیفون ارزان‌تر با بدنه غیرفلزی و قیمت 330 دلار را روانه بازار کند. این آیفون مجهز به صفحه نمایش بزر‌گ‌تر می‌باشد و اپل برای عرضه آن در سال 2014 خود را آماده می‌کند.

Macotakara گزارش کرده که اپل در آیفون ارزان خود از جنس پلاستیک فشرده استفاده نخواهد کرد و درعوض از بدنه پلی کربنات همچون سری لومیای نوکیا بهره خواهد برد، بدنه‌ای براق و شفاف که احتمالا در رنگ‌های متنوع طراحی و تولید خواهد شد. عدم استفاده از بدنه فلزی و مشخصات سخت افزاری متوسط باعث می‌شوند تا قیمت این آیفون به 330 دلار کاهش یابد. اگر اپل بتواند یک آیفون با کیفیت را با این قیمت وارد بازار کند، کار رقبای اندرویدی میانه بازار، دشوار خواهد شد.

این وب لاگ ژاپنی پیش از این نیز شایعات بسیاری را در رابطه با محصولات اپل منتشر نموده بود که اکثر آن‌ها به حقیقت پیوستند. زمانی که شایعات مربوط به آیپد مینی قوت گرفتند، کسی باور نمی کرد اپل بر خلاف ادعای استیو جابز مبنی بر عدم مناسب بودن تبلت‌های 7 اینچی وارد این بخش از بازار شود.

ماکوتاکارا در ادامه گزارش خود به صفحه نمایش 4.5 اینچ برای آیفون ارزان قیمت نیز اشاره نموده که نسبت به آیفون 5 حدود 0.5 اینچ بزرگ‌تر شده است.

البته بدون شک اپل علاوه بر آیفون ارزان قیمت یک آیفون رده بالا با بدنه آلومینیومی و شکل و شمایل باریک نیز عرضه خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که تلفن با بدنه پلی کربنات ضخیم‌تر از آیفون آلومینیومی خواهد بود.

پلی کربنات ارزان‌تر از آلومینیوم است اما از نظر شکل شمایل ظاهری، درخشش بیشتری به تلفن ‌می‌بخشد. اگر نگاهی به تلفن لومیا 920 نوکیا بیندازید متوجه این موضوع خواهید شد.

در انتهای گزارش ماکوتاکارا آمده است که تلفن جانشین آیفون 5 با نام آیفون 5s مجهز به فلش دوگانه LED خواهد شد تا سطح کیفی عکاسی در محیط‌های کم‌نور را ارتقاء بخشد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

صفحه قبل 1 صفحه بعد

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید